מנהל/ת משאבי אנוש יקר/ה
מאז ומתמיד התגאו מנהלי הארגונים והמפעלים, באיכות כוח האדם שמועסק אצלם וידעו שלא רק המכונות גורמות לההצלחה אלא בעיקר מי שמפעיל אותן. ואלה העובדים שלך. קיימת השקעה כספית אדירה בגיוס, מיון והכשרת עובדים. אך אין השקעה בתחום נטרול ה STRESS שהוא נושא בעייתי אשר לא מטופל וגורם לאובדן ימי עבודה יקרים, אי עמידה בזמנים, פיספוס הזדמנויות עיסקיות ונטישת לקוחות קיימים בגלל שרות לא מספק.
תאר/י לך שבמסגרת מיון וניהול עובדים ניתן היה לגייס עובדים שעברו הכשרה לנטרול מצבי STRESSוהם אנשים רגועים, אדיבים ובעלי ויטאליות. האם לא היית מעדיף/ה אותם על פני עובדים:מתוחים, לחוצים ועצבניים.?
בנוסף אנו יודעים שעובדים איכותיים כבר אינם מוכנים לעבוד בכל מקום ובכל מחיר והם מחפשים סביבת עבודה נעימה. אף אחד אינו רוצה להגיע לביתו בסוף היום כשהוא ממוטט.
מה שבעיקר ממוטט אותנו זוהי סביבת העבודה שלנו. שצריכה להיות נקיה ממתחים ו STRESS מיותרים. אף ארגון או מפעל לא רוצה להצטרף לרשימת המעסיקים שעובדים טובים לא רוצים להצטרף אליו.
חשוב שכל מחפשי התעסוקה האיכותיים, עובדיך ולקוחותיך ידעו וירגישו כמה נעים להיות חלק מארגונך.
הבעיה המרכזית שגורמת לירידה בתפוקה הם המתחים והשחיקה שיוצרים אוירה קשה ולא נעימה בין העובדים עצמם וגם עם הספקים והלקוחות. ומי יוצר את האווירה אם לא העובדים? .
העובדים שלך מגיעים בבוקר לעבודה לאחר שעברו כל מיני אירועים בבית ונלחמו בפקקים בכבישים. יתכן שיש להם קשיים אישיים בכל מיני תחומים אחרים שגורמים להם למתח, דאגה ועייפות. קשיים אלה מלווים אותם בתוך יום העבודה. הקשיים גורמים להם להיות טרודים ולא ממוקדים ומכניסים אותם ל STRESS .
אף עובד אינו מעוניין להיות ב STRESS אך זה פוגע בך המעסיק והתפוקה יורדת ואתה סופג את זה. אך מה יכול לעשות העובד אם אין לו שום דרך או כלים לצאת מה STRESS ?
ישנם מעסיקים אדיבים ששולחים את העובדים שלהם לאיזה יום כייף בבריכה כדי להירגע אבל כולנו יודעים שזה מחזיק רק שעתיים ומה הלאה ?
ואיך יראה יום העבודה של עובד סטרסי כשיפגש במהלך היום עם לקוחות ועם שותפים שלו לעבודה. איזה אדם הם יפגשו ? מה הוא יקרין להם ? מה הסיכוי שייצא מזה משהו טוב ?
ללא ספק גם אתה כמנהל במפעל וגם הלקוחות שלך הייתם רוצים לקבל תפוקה ושירות מאנשים נחמדים ואדיבים, ולהסתובב במקום העבודה ולראות את פני העובדים עם הקרנת נינוחות, חיוכים ושלווה במקום פנים מתוחות וקפואות.
אך עובדה היא שאנשים שנמצאים ב STRESS מתחילים להיות קשים עם הסביבה וגם גורמים לתקלות, תאונות ואובדן לקוחות כשהם עייפים, מתוחים וחסרי סבלנות בטלפון ובפגישות. והכל פונקציה של אנרגיה.
גם את/ה יכול/ה ליצור מצב של סביבת עבודה רגועה. סביבה רגועה מעלה את המוטיבציה והיצירתיות.
בשוק כל כך תחרותי ולא קל, קיימת מלחמה ותחרות על רמת השירות. הלקוחות נעשו חסרי סבלנות ובעלי רצון לנקום ולעזוב בהזדמנות הראשונה שיש להם. אנחנו חייבים למנוע זאת.
העובדים שלך יוכלו לקבל קורס חד יומי או בסופ"ש בו יילמדו, יוכשרו ויתרגלו תהליכים של עקרונות שיטת A.S.A (Anti Stress Activity) לנטרול מצבי STRESS וכניסה למצב של שלווה, התמלאות באנרגיה ויטאלית והגברת תפוקה.
עובדים אלו יהיו יותר בריאים ורגועים ופחות ימי עבודה ילכו לאיבוד.
|